Hejhopp :D :D

Idag har jag (Alexandra Lundmark) varit i skolan fast jag var inte på spanska och engelska, det lät så tråkiiit, och nu har jag so men jag orkar inte jobba så jag bloggar ist :D Fett Coolt ;kkkk
Och bara så ni vet så sitter jag längst bak i klassrummet ifall brandlarmet skulle börja låta för då hinner jag ut ock dom andra brinner upp MOHAHAHAHA ;G men lixom vadfan jag kan inte lyssna på musik då EBBA DEN FARLIGE NYWERTZ tog mina hörlurar och jag blev jätterädd.... :'(
Min klass är jättetyst och pratar om teatrar om våldtäckter det blir jag ochså rädd för.
jag har haft mattediagnos och 20minuter lexion och jag älskar att äte klockor <3<3
här är föresten en bild på en heZt jag alltid velat ha<3
Hejdå
ps. ÄLSKA DEN SVENSKA BJÖRNSTMMEN!!!!!!!!!!!!!!! :D <3333333333333 d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback