Gomorron ^^

Igår var vi på mötet i Örebro, på Karolinska skolan rättare sagt. Skav i öronen och träsmak i häcken efter 2h lyssnande vill jag lova!
-
Sen begav vi oss till Marieberg för shopping. Först gick vi runt till olika klädbutiker och krimskrams. Hittade ett par jeans. Jag har blivit megaförkyld, och hade ont i huvudet så mitt shoppinghumör var inte i sitt esse.
-
Vi åt mat där, sen åkte vi till Till Häst. Men det var stängt..............
Vet ni hur sur jag vart? helvetesjävlaskitförbannade..
-
Då åkte vi till Hööks, och då var det 20 min kvar tills de stängde..
Köpte iallafall ett ludd till sadelgjorden, kan vara bra nu när hon är nyklippt.
Sen tröstshoppade jag ett träns.. =)
-
När vi kom hem, åkte vi ut till stallet. Jag red en sväng i paddocken. Trodde hon skulle vara superpigg, men hon var hur seg som helst.. Fick igång henne lite mer i slutet iaf.
-
Emma tog lite bilder, men det var bäcksvart ute så de vart mörka. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback