Gårdagen =)

Jag och Angelica cyklade ut till stallet igår.
Första mockade jag åt Felicia, sen släppte vi inte hästarna.
Det blev ett pass i paddocken på Zally.
Hon var lite seg först, men sen vart hon piggelin. Glömde dessvärre chapsen hemma, så det blev mest lättridning.
Jag kan INTE sitta ner för fem öre utan... Försökte böja igenom och hitta mer knappar. Det gick super åt höger, sämre åt vänset.
Vi traskade ner till ridskolan en sväng, och blev kvar där en stund.
Sen fixade jag Felicia och mockade åt Zally.
När jag skulle cykla hem var det bäcksvart, så jag fick skjuts hem av Ellens pappas, TACK =D

Kommentarer
Postat av: Ellen

:D

2011-09-23 @ 21:31:49
URL: http://eellend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback