Dagen..

Skola va, ehh rolig?
Gått runt halva Västmanland, ja lovar!  Men har fattat SO:n lite mer nu iaf =)
När ja kom hem, så cyklade jag och Sara ut till Sömsta och hämade hennes hjälm och väst. Sen cyklade vi närmaste vägen till KRK.  Detta resulterade i att sista biten fick vi cykla över en åker och höga tistlar..
Vi fixade och mockade och allt däremellan.
-
Zally gick jättebra! Det släppte verkligen lite till. Hon var jättefin i traven =)
Det var helsliskigt i paddocken. Hela benen och benskydden vart genom smutsiga efteråt.
Efter ridsset kilade jag iväg till ridskolan. Vi hade möte med US =)
Det gick ganska fort idag. De brukar vara ganska länge annars.
-
När jag sen skulle cykla med Melina hem så gick vi och hämtade min cykel först. På vägen "galopperade" vi och hoppade över ett snöre. På tillbakavägen cyklade jag typ ihopkrupen under det.  Detta snöret är precis vid en dörr, och denna dörr var öppen. Innanför dörren stod MASSA människor och kollade på en clinic, och ALLA såg oss...! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback