Bra start..

Pappa väckte mig imorse. Jag hör inte/stänger av mina klockor så jag kommer  inte upp?.
Iallafall så åkte han till jobbet. Jag brädda mina mackor och hällde upp ett glas mjölk.
Btw, så jag kan inte dricka mjölk på morgonen, det är skitäckligt! Jag ÄLSKAR mjölk vilken annan tid på dygnet som helst, men inte på morgonen.
Mjölk var iallafall det ända vi hade hemma så de fick det bli.
När jag sen slog mig ner  och skulle läsa tidningen, fungerade inte lampan. Så jag fick läsa i mörker.
TVn kunde jag inte heller titta på för mamma sov fortfarande och ville inte vecka henne.
I allt detta är jag väldigt förkyld, och tjock i halsen. Kul dag!
Nu ska jag gå i skolan till halv fyra också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback