Tävlingresultat!

Gaaash! Ponnyn är elit!
Vi kom till Hallsta vid halv 10. Snackade med Johanna, som ridit sin första ritt. Kolla läget och så.
Jag skulle starta 10.44. Vid 10.10 kom vi på att vi kanske skulle ta ut hästen och sadla. Hahaha, stressigt värre, men det gick.
-
Felicia var lite hård i sidorna och ville inte riktigt lossa på en gång. Det var väldigt mycket folk runt om kring och hon blev lite tittig och spänd.
Inne på banan blev hon mera spänd. Jag travade runt och då började hon slappna av mera.
-
Programmet gick bra och jag vart nöjd. Skulle ändå skita i poängen, och bara ha kul.
Men jag gick upp i ledning med 63%! Det skiljde 2% mellan mig och tvåan.
Jag höll ledningen ett ganska bra tag men blev nerpetad av de sista i klassen.
Det slutade med en 4e placering!! =D

Det dåliga var att jag och Johanna frågade och då sa de att alla skulle vara till häst, så vi gick och packade ut Felicia. Då ringe mamma och sa att de inte var så, så det var bara att packa in henne igen!

Vänta, äta mat och kolla på alla i laget när lagklassen började. Jag och Felicia startade som nummer 3 i laget.
Det gick asbra för Johanna och Tilly! För Lovisa och Mac-coy också, men domaren gav nåla poäng.
När det började bli dax för min tur, lastade vi ut i god tid och fixade. Ingen stress nu.
Hon var fin på framridningen, kunde ha varit lite mer lösgjord. Vi behöll energin!
Programmet gick asbra! En liten miss i galoppen annars kanoners!
Det blev 65,86%!!

Jag gick upp i ledningen igen! Höll den platsen ett bra tag också!
Blev nerpetad till 3e placering. Och de tre främsta skulle vara till häst. Så vi packade ut Felicia för 4e gången.
Pappa fick gå med henne.
Tyvärr så petade Victoria och Braven ner mig till 4e placering, som sista ryttare.. Haha, så Felicia fick inte vara med på någon prisutdelning!

Direkt efter sista klassen var det prisutdelning för lag!
Våran lag fick faktiskt en 2a placering!

Det skiljde 0,57% till vinnande laget! Skrattretande! Men vi var BÄST! =D
Bilder och film ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback