Superhästar!

Red superpass på båda hästarna igår!
Zally var lite seg till en början men sen vart hon framåt och pigg. Jag jobbade med mycket böjda spår. Flyttade lite och så. I slutet la jag ner henne i lägre form och avslutade. Hon gick super och jag är jättenöjd. Jag börjar få till sitsen nu iallafall!
-
Pappa hade borstat Felicia redan så det var bara att sadla och gå ut. Hon var extremt fjollig när jag skrittade fram. Flög iväg för ett Lotta stängde bildörren en bit bort...
När jag började jobba henne vart hon hur fin som helst! Jobbade på framåt, inte hårt i sidorna. Jobbade som Astrid föreslog med att verkligen koncentrera mig extra och få till det. Och de fick jag! Toppenpass!
Gaaah, vilka fina hästar jag har!

Tanterna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback