Livstecken..

Jag lever faktiskt, haha!
Har inte varit hemma på hela helgen. I Fredags hade jag träning med galen ponny. Hon var mer i luften är i marken och under ett antal gånger under träningen tvärvände och drog hon som en galning, reste sig och studsa.
I lördags åkte jag med Ebba till Sömsta kl 8 och hjälpte till och släppte ut hästarna där. Sen mockade och fixade vi (och spelade angrybirds), sen red vi. Nostalgi! Jag fick rida b-ponny =D Sen satt jag på hennes d-ponny en stund också.
Sen kastade jag upp Ebba på Felicia. Barbacka, eftersom jag inte har någon sadel i stallet. Felicia var lite busig. haha =D
I söndags åkte jag med Ebba till sömsta, samma tid. Jag övertalade henne att vara med och tävla dressyr så jag hjälpte henne och knoppa och så. Men det gick super för Ebba och hon åkte hem med en rosett! =D
Jag red även Felicia en sväng, men de gick inge vidare. 4 ton i ytterhanden i galoppen.
Sen åkte jag och pappa till farmor och farfar där även min faster var och där tvättade och skurade vi våra fina transsporter.
På kvällen fick Emma och jag för oss att gå Halloween, så vi klädde ut oss och gick ut en sväng. Varken mormor eller farfar kännde igen oss! Men när farfars granne började skälla ut oss för ingenting gick vi hem ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Hej Alexandra!

Jag har lagt ut bilder på Berta nu och du får väl kolla om du känner igen henne:D

2011-10-31 @ 13:45:57
URL: http://photodotlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback