Hoppeponnie!

Idag har jag faktiskt hoppat lite!
Länge sedan nu, det kändes.. =)
-
Började småskutta lite, sen blev det högre och högre. Vi har lite problem med avstånden och farten ibland men, men.. Hon hoppar oavsett!
Hade ingen martingal idag, så Felicia var superstark och jag fick inte stopp på henne efter hindrena. Tur att det finns staket.
Sen behöver vi ju inte prata om min hoppsits heller. Ser ut som jag tror det är en extra bom mellan mig och hästen så jag flyger över den lixom.. Hahahahha........
-
Det slutade iallafall med att vi flög över en oxer på 1m! Ganska bra gjort för att inte ha hoppat på hur länge som helst, och dessutom själv, utan tränare? Tycker iallafall jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback