Har någon en ilsk hund?!?

Igår när jag skulle rida upptäckte jag en sak. En sak som gjorde mig så förbannad!
Kattjävlarna har kloat sönder hoppsadeln!! På kåpan, hela knästödet är sönderrivet!
Jag är en av dem i stallet som inte vill att katterna ska få vara i sadelkammaren just för detta. Men de finns dem som vill de......
-
Därför tycker jag att någon av dem som vill ha kvar katterna kan byta plats med min sadel så de får deras sadel sönderriver så får de se hur kul de är?!? Vi ska skriva på tavlan i stallet idag, annars måste vi börja ta hem sadlarna och hur kul är de att släpa dem varje dag??
Nu är det ju så att vi har tänkt att sälja den eftersom den inte passar varken mig eller allra minst hästen och köpa en ny för samma pengar. Hur mycket får vi nu för den? En tusenlapp?! Det är ändå en Prestigesadel...
Nu är jag riktigt förbannad!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback