Fullspäckad dag! =)

♥Mycket att göra idag! Hade hoppats att Spanskan och Engelskan varit inställda då läraren var sjuk igår, men icke..
Då hade jag ju tänkt åkte ut och mockat åt hästarna så det var klart.
-
Efter skolan ska jag ut till stallet och rida Brally, och fixa med Fisen om jag inte lyckas tvinga Melina att rida henne =)
På kvällen är det möte med US. Vi ska planera det sista inför Halloween. Grymmaste tiden på året i stallet!
Längtar! =D
-
Senaste veckan har varit sjuk! Rent underbar! Som i en fantasivärld!
Drömmen, när man vaknar och ler. Vårt övergrymma lag som vann hela allsvenskan!
Allt som hänt och kommer hända laget i veckan, bl.a på onsdag. Och, haha, en dvd släppa som jag ska köpa! =D
Drömmarnas vecka! =D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback