Träningen ;)

Eftersom jag nu inte har någon häst till imorgon att ha på träningen, får jag nöja mig med att kolla på. Astrid föreslog att jag skulle få vara med i manegen och kolla, istället för på läktaren. Det kan bli kul! Då får man se ur en annan synvinkel tror jag. Till nästa träning får jag försöka hitta någon annan häst/ponny att låna, Zally kanske? =)
Jag har inte ridit sedan tisdag och är redan så himla ridsugen, så har någon en häst som vill bli riden? RING, I'll be there! =D
-
Vet inte om jag skrev om sadeln, så jag gör det nu iallafall. Caroline kollade på sadeln och tyckte den "bara" behövdes stoppas om. All stoppning hade åkt till bakvalvet, så sadeln tippar framåt. Sen fick vi numret till en sadelutprovare som hon tyckte var bra. Så vi ska lämna in dressyrsadeln på omstoppning, sen tar vi ut sadelutprovaren och så får hon kolla båda sadlarna. Hoppsadeln vet vi ju att den är alldeles för trång för Felicia, men hon kan ju ha förslag på andra sadlar och märken. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback