Tömkörning ;)

Tog Felicia på töm idag. Eftersom hon är så himla jobbig att tömköra och börjat krångla tänkte jag börja om från början. Jag började försöka få ut henne på spåret, och det är inte det lättaste kan jag tala om. Om jag tar ett steg bak och hon det, om jag går undan följer hon efter.. Men efter många om och men fick jag ut henne på spåret. Hon fick bara gå runt och traska på några varv innan jag började jobba henne.
-
Hon krånglade stundtals, och då får man morra lite och försöka få tillbaka henne på spåret igen. När hon sen gör som hon ska får hon massa beröm. I slutet krånglade hon nästan ingenting och jag kunde t.o.m jobba henne!
Men jag höll mig på spåret för att ha väggen och testade även att svänga in på en stor volt några gånger.
Så vi fortsätter på onsdag!
-
Jag märkte väl ingenting särskilt, med tankte på ryggen. Tyckte hon var lite stela i vänster sida, det var väl det. Vi får se var equiterapeuten säger, vi ska dit på fredag kl 10 ;)
Gammalbild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback