Stallet all day (and night).

Igår hade vi våran oerhört populära övernattning med spökrunda i stallet. Otroligt kul!
Jag, Ebba, Sara och Melina träffades innan och klädde ut oss. Omg så snygga vi blev!
Heltuperat färgat hår och svart målade! Ni ska få bild, I promise!
Eftersom vi var 50(!!) pers allt som allt så fick alla inte plats i cafeterian så vissa fick sova nere i teorisalen.
Jag och Ebba var sist att hitta sovplats och fick därför inte plats någonstans så vi la oss på läktaren i ridhuset! xD
Mysigt värre! Vi somnade väl runt halv 3 eller nå. Mitt i morgonruset blev mina strumpor stulna :(
-
Jag åkte hem och försökte tvätta av mig all färg med viss framgång. Men mitt hår är fortfarande enormt..!
Vid 14-tiden var jag ute i stallet igen och vi skulle ha ett möte om Luciashowen.
Värsta grejen är på G nu!
Sen blev jag kvar på ridskolan en stund, eller ja, en ganska lång stund. Sen mockade jag åt Fis medan Michelle fick borsta. Pappa kom ut med en sadel så jag kunde rida.
-
Fis gick super till en början, men sen blev hon rädd för något och då var det kört. Hon är i någon trotsperiod nu och är extremt ljud och rörelsekänslig, och så fort något eller någon gör något eller låter så tycker hon det är en ursäkt att kuta åt andra hållet. Får börja rida med luva i fortsättningen? ;)
=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback