Rida!! =D

Jag fick rida igår! Överlycklig!
Angelica var sjuk, så jag fick rida Biondie. Jag gick in i stora ridhuset och radion fick dunka musik.
Hon var lite bråkig och stel i vänster, där fick jag inte riktigt loss henne som jag hade önskat.
Men jag jobbade mycket med att hon inte skulle hänga i handen utan ta stöd själv. Så man inte fick hålla 4 ton häst i händerna och kunde rida med mjuka händer. Sen var jag noga med att hon inte fick springa iväg, eller sakta av, för det ville hon gärna göra i början. Hon fick lite damp i galoppen, men, men.
I slutet var höger riktigt bra, så jag avslutade henne i lägre form.
-
Felicia fick vila, tömkörning idag blir det.
Ni får vrida på hövvet xD (gammal bild på mig och Biondie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback