Mera svar!

åker du ut till stallet varje morgon eller fodrar nån annan på morgonen och du åker ut efter skolan ?
- Nej, i mitt stall har vi ett rullande schema på kvällsfodringar. Så det har vi var 5e vecka typ. Sen har vi helgsfodring var 8e eller nå. På morgon och lunchen får vi skriva upp oss och ha när vi kan =)


kan du förklara om hur du tror att man gör ett galomppombyte ? :)
- Kan ju försöke^^På Zally gör jag iallafall så att jag gör en volt tillbaka eller serpentinbåge, då ställer jag om sen gör nya galoppskänkeln och drar bak den andra något. Som sagt, jag är ingen expert ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

kan inte du skriva vilka bloggar läser du ?

2011-12-01 @ 12:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback