Kul..! -.-'

Igår när jag kom hem från skolan var jag hemma själv för en gång skull. Då brassade jag på musik och sjöng för fulla muggar. Dock tror ja jag tog liite för höga och för långa toner mot vad jag egentligen klarar av..
-
Idag när jag vaknade var jag nämligen väldigt hes.. Sen pratade jag på som vanligt i skolan, det vart varken bättre eller sämre.
Det hela var ju inte bättre av dans-träning och en timmes joggande med PIGG och busig ponny i ridhuset.. Nu har jag knappt någon röst allt. Jag får ta i och nästar skrika för å få fram ett ljud. Mamma säger att jag har/kommet få en liten infektion i halsen å stämbanden, så frånochmed NU ska jag inte prata eller säga ett ljud tills det blivit bra igen. Lycka till ? ;)

Kommentarer
Postat av: Noomie

Jättefin header du har! :D

2011-11-18 @ 23:49:16
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback