Helgen ;)

I helgen har det nästan inte hänt någonting.. Igår fick Felicia en promenix ute i friska luften. Vi gick med Lovisa och hennes ponny en sväng. Fast hon red och jag gick alltså ;)
Sen fick jag vara "assistent" på träningen. Eller jag fick vara med nere i manegen som Astrids lilla praktikant typ. Det var faktiskt kul må jag säga. Man såg verkligen vad ryttarna gjorde för "fel" och när de gjorde rätt, vilken skillnad det blev! Så fort Astrid bytte plats i manegen sa hon; Följ med, eller kom kom, så jag svansade efter som en liten följa John ;)
Sen skulle jag ha ridit en ponny, Putten rättare sagt, men det blev lite sent och mörkt så det blev inte av.
Idag ska jag iallafall få rida! Ska alldeles snart sticka iväg till stallet. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback