Globen =)

Globen iår var riktigt bra! Vi åkte härifrån vid 12 ungefär, var framme halv två, två.
Först åt vi och där träffade vi min gamla ridlärare! =D
-
Inne i annexet gick jag och Angelica loss. Mycket skoj fanns det, och det blev en hel del med hem!
I 3,5h var vi nog där. Jättenöjd med sakerna jag köpte!
Innan föreställningen började gick vi runt lite.
-
Showen iår var nog den bästa på länge. Hästen som var drake och sprutade eld var jag fascinerad över. Sen den lilla shettisen som vart översprungen av en fjording och gick omkull och ställde sig upp på tre ben. Men jag har förstått så mår den bättre nu.
Stjärnarnas hoppning vart ju lite skräll. Hade hoppats få se Musse rida som en galning, så ramlade han av. I en sväng dessutom! Sen vägrade Jenny ut sig.. Och John Whitaker som fick rida ponny, haha!! =D
Caroline af Ugglas vann.
-
Han med pegasusen var ju lite cool. Hoppningarna var roliga o se. Jessica Kürten vann första och grymma Angelica Augustusson vann 145-hoppningen. Anton Lundströms 4-spann med shettishingstar är alltid lika gulligt.
Lorenzo var helt makalös! Helt sjukt, och jag tror hela Globen tappade hakan. TOLV hästar som gjorde precis som han sa!
-
Måste ju bara berätta att jag och Angelica träffade SALEM AL FAKIR också!!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback