Effektiv!

Idag har jag varit effektiv!
Åkte ut till stallet, och min UNDERBARA mor mockade och fixade till hästarna så jag hann rida innan mötet.
Zallythabrally gick bra, ja red som en påse ankskit, menmen... Galoppen var iallafall superbra! Traven behöver vi inte prata om..
Direkt efter tömkörde jag Felicia en sväng. Inte mycket bråkande idag inte! Bara lite stanna och resa sig, dock vet jag inte om det är för att hon har ont eller om det är något annat.. Fortsatte i skritt och vände lite mera, bytte varv ofta. I morgon ska jag nog testa och trava lite försiktigt. Jag ska iallafall ta med ett spö så jag får lite mer aktivitet.
-
Kl 19 hade vi US möte, utvärderade höstlovet, planerade inför lucian som kommer bli grym!
Nu ska jag sova, nattinatti! =)
älskling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback