Dag 7 - 4 minnen jag aldrig glömmer

  1. När vi hämtade Felicia nere hos Ebba i Tranås. Kommer ihåg det som igår, hur jag och Ebba var ute och gick en sväng med Fis innan hon skulle lastas och börja den långa resan hem. Jag minns vad vi pratade om, sen gick Felicia snällt på transsporten och vi åkte hem. I somras, när vi åkte ner till småland, såg vi stallet där Felicia stod och vi var och provred. Det väckte minnen.
  2. Falkenberg -11. Sjukt kul, jag och Angelica, först galenskap i Tylösand, sen vidare till Fbg. När vi skulle gå till Macken och köpa toast. Och efter pizzan när vi tog nyckeln för att kunna gå före till motellet, när vi gick en omväg och hamnade någon annanstans och såg att mor och far var 200m före oss, när vi skulle vart det. Då sprang vi, och när det var 10 meter kvar till motellet kutade vi bakvägen så att de inte såg oss och skulle tro att vi hunnit långt före. Sen Vallarnas och teater, i pausen när vi satt vid Ätran typ bakom scenen och tog kort på änder xD Och Ullared, lätt grymmaste shopparna och Ola-Conny såklart ;)
  3. Grymmaste dressyrlaget när vi VANN hela Division 2!! Spänningen, gemenskapen, glädjetårarna, det galna skriket! Fyfan, det går inte att beskriva hur överväldigade vi var. När det var klart och vi sprang ut och bara skrek!!! Skulle lätt kunna skriva en hel uppsats om det.. Det kommer jag ha med mig resten av livet! Nu taggar vi Div 1 i vår! =)
  4. Måste nog säga alla underbara sommaravslutningar och luciashower på ridskolan, haha. Nu när det snart är dags igen och träning och planering är i full gång så började jag tänkte tillbaka på alla andra år. Agilityn, Pistvakt, riddarspel, ponnygaloppen, luciatågen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback