Dag 1 - 10 lite udda fakta om mig själv

  1. Jag kallades Gurkan när jag var liten, och vissa kallar mig fortfarande det.
  2. Jag fick min första rosett år 2002, med Kidden. Både han och jag var då 5 år gamla.
  3. Jag gillar att kolla på Bingolotto och brodera.
  4. Jag brukar gå runt och sjunga HÖGT när jag är själv hemma.
  5. Mitt favoritlandskap i Sverige är lätt Halland.
  6. Jag har aldrig åkt tåg.
  7. Jag blir tycker inte om att åka bil, speciellt inte på krokiga vägar (blir illamående) men hellre det än motorvägar så man får se lite av Sverige.
  8. Jag tycker att Sveriges historia är fascinerande och när vi bilar på semestern brukar vi ha ljud-böcker om Sveriges kungar och historia att lyssna på.
  9. Jag hade en period i mitt liv när jag bara körde och inte red.
  10. Jag har två drömjobb, men INGEN utom jag vet vad det är.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Kolla gärna in på min och min kompis blogg.

Vårt motto är bra uppdatering, kolla in och kommentera gärna vad du tycker om bloggen! :)



Kram!

2011-11-18 @ 19:35:22
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback