Älska skolan idag =)

Cyklade till skolan vid 8 imorse och såg att vi hade inställd svenska på morgonen, så jag cyklade hem igen för nästa lektion började 2 timmar senare. Hem och typ chilla?
Sen efter den lektionen gick jag och Julia och frågade om vi kunde få inställd fysik, eftersom vi ändå bara skulle plugga till provet imorgon. Och det fick vi!
Sen var hemkunskapen också inställd, då var det bara musiken kvar, och den var 2timmar efter lektionen vi hade, så jag och Melina gick och frågade om vi fick flytta fram den, och de gick! Så vi slutade 12 istället för 15.30! Grym klass, och grymma lärare! Han nog inte slutat såhär tidigt sen jag vet inte när.. =D
-
Nu ska jag ta mig i kragen och plugga faktiskt. Fysikprov och ev engelskaprov imorgon, spanska, och So tills på fredag och matteprov på tisdag. Sånt i livet?
-
Och juste, är de någon som vill hänga med till Ullared i helgen, eller nästa helg? =D

Kommentarer
Postat av: sara den bästa

JAG vill :D <3

2011-11-10 @ 07:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback