Seriedressyrfinal!

Finalen gick idag, och jag tävlade LB:2.
På framridningen var hon okej. Jag trodde jag skulle starta runt 11, så jag gick ut vad kvart över 10 och började rida. Eftersom hon var som en bulldozer igår. Men iallafall så drog tävlignen ut på tiden. Allting gick hur segt som helst.. Och jag var tvungen att ha mina vanliga ridbyxor, iställer för de vita :(

Inne på banan var Felicia helt klockren!!! Hon gick med stadig form och var mjuk och böjlig. Hon bjöd framåt själv, så jag behövde inte sitta och driva eller bromsa. Helt perfa!!!
Dessvärre blev det ju några ryttarmissar dock. Men det är mitt fel alltihop.
Det slutade på 67% och en andra placering! (det var både hästar och ponny)

Seriedressyren red i fyra omgångar och man fick räkna tre. Jag skrapade ihop 32 poäng tror jag.
Men dessa vann jag Serien för 2:a året i rad!! Grattis till mig, Hahah! Jag fick en blå-gul rosett och en statyett
Detta var den sista klubbdressyren för mig. KM är det ju, men det kan ju inte räknas?
Nu är det lokal och regional som gäller. Oj, vad stor jag känner mig nu :)
Kommer ju tävla klubb någon gång, men inte på Felicia tror jag. Hoppning,  ja, dressyr, nej.
Nog tjatat om det. Slänger med lite bilder från idag! :) 




Jag ser så lång ut på henne när man tar kort i den vinkeln, eller hur? ;o

Kommentarer
Postat av: ma

grymt hurru! GRATTIS! :D

2011-05-01 @ 19:23:57
URL: http://maallaann.blogg.se/
Postat av: malin

haha oj hann inte skriva klart namnet innan jag skicka...

2011-05-01 @ 19:24:29
Postat av: Fredrika Källström

Grattiis!! :D



SV; Jaha, vad roligt!! Hoppas att vi kan komma iväg då, så kanske vi ses? :D

2011-05-02 @ 13:49:32
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback