Promenad !

Blogg.se har varti segt,..
Igår var jag ute på daglig promenad med min lilla ponny :)
Jag gick grusvägen. På ditvägen gick allt bra. När vi kom bort till en äng, fick hon hoppa lite diken fram och tillbaka.
Något som uppskattades väl. På hemvägen däremot var hon busig, och gick i sin egen takt.
Jag försökte få henne att inte brara dra iväg, så jag gick och gjorde halter och ryggade något steg. Bra back-träning också. Gjorde lite som jag lärde mig hos Olle. Men de måste sett konstigt ut för det stannade en bil och de som satt i kollade på mig hela tiden. Den stod där till jag gått i väg och slutat gjort halter o.O
De är ju hästmänniskor själva så de måste förstå att man måste blir lite sur på hästen när den bara drar och drar hela tiden :)
-
Nu har jag haft elevkontakt, och ska iväg med kamratstödjarna för att ha en temadag för 6orna :)
Ikväll ska jag rida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback