I'm sorry "/

Bad update :(
Tillbaka till svenska :)
Igår hade jag träning för Astrid. Pratade med henne innan vi började och berättade allt som hänt och så.
Vi fick göra lite bakdelsvändningar i skritt. Sen mycket övergångar skritt-trav.
Jag gjorde många skrittpauser som vanligt.
Vi fick göra en övning som var väldigt nyttig för oss också.
Vi skulle rida snett igenom och flytta den några steg, rida rakt några sen flytta osv.
Det gick riktigt bra! Över förväntan :)
Efter träningen hade vi möte med dressyrlaget. Vi skulle ta ut dem som skulle få rida i finalen.
Jag, Lovisa, Johanna och Matilda rider då i finalen :)
Den går i Fagersta den 18 Juni. En LB:1a tror jag.
-
Idag har jag varit duktig och städat mitt rum. Sen cyklade jag och Angelica ut till stallet och fixade ponnisarna.
Hahha, Zally ville inte gå dit vi ville xD
-
Nu ska jag till farmor och farfar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback