Fredagen den 13:e..............

Jag har haft ont i huvudet sen igår. I natt sov jag inge bra heller, så har varit trött hela dagen. Det beror på allt som hände igår.
-
Vi ringde till Callis, och hon kom och kollade på Felicia. Hon hade pratat med en equiterapeut också, och båda dem tror att hon fått korsförlamning.. Vi tar ut equiterapeuten på måndag eller tisdag, sen får hon avgöra om vi ska till vetrinär eller hur vi ska göra.
Nu ska vi hålla henne varm, sen boxvila, och gå i liten hage. Sen ska vi minska på fodret, och börja ge E-vitamin.
Sen kollade vi nogare på sadeln, den går inte att rida i. Vi ska åka och köpa E-vitamin, och lämna sadeln på Strömsholm i morgon.
Så nu blir det promenader ett tag framöver.
-
Jenny, en tjej i mitt stall, råkade också ut för olyckan. Hon har också en brun New Forest.
Jag vill inte gå in på hur det hände, men det var en olyckhändelse, så Jenny gjorde riktigt illa foten..
Stackars Jenny...
En annan tjej ramla av hästen igår också. Hon går på kryckor idag..
-
Snacka om otursdagar ? I går och idag....
Det får ta den tid det behöver med Felicia. Bara hon blir bra.
Felicia Minette♥

Kommentarer
Postat av: Ebba Nywertz

;Tänk, så fort jag läste det första inlägget trodde jag också på korsförlamning ;) Men sen kom jag på att hon reds dan innan och blev osäker men endå:D

2011-05-13 @ 21:35:17
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Fin hon är. Hoppas hon blir bra snart!

2011-05-15 @ 21:57:59
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback