Elitponny!

Felicia var verkligen superrolig att rida idag. Redan från start var hon mjuk och gick i perfekt form. Hon var mjuk och var väldigt lätt och ställa.
Började med att jobba mycket med ställning och böjning på volt och diverse krumelurer som jag gjorde.
Efter en skrittpaus började jag det mera seriösa arbetet.
Det blev ganska mycket galopparbete som vanligt (a).
Måste bli bättre på att hitta på roliga övningar. Men allt galopparbete har gjort resultat.
Nu gör vi enkla byten, förvänd galopp och galopp-serpentinder.
-
I början av galoppen jobbade jag med ställning och böjning på olika stora volter.
Sen gjorde jag några enkla byten och fortsatte med galoppserpentiner i båda varv :)
Gud så bra hon gick! Älskar min eliitponny! :D
Fixar in en liten film sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback