Dagen till ära !

Norges Nationaldag!! Grattis! :D
-
Efter skolan roade jag mig med skolarbete..
Vid fyratiden tog jag cykeln i spöregnet till Angelica. Genomblöt var jag.. Och inte nog med det, så när jag kommit halvvägs och stod vid ett rödlyse så började det åska och blixtra! Jag som är livrädd för åska, hoppade ju typ 2m upp i luften. De som satt i bilarna måste ha tittat konstigt o.O
-
Hemma hos Angelica, åt jag korv ? Haha, eller salami iallafall. Sen fick vi faktiskt skjuts till stallet av pappa :)
Vi la oss högt uppe på halmbalarna och babblade. När vi låg där och snackade, hoppade stallkatten Findus upp och skrämde livet ur oss. Sen hade vi disco i stallet !
-
Jag mockade och fixade allt sådant först. Sen när jag skulle borsta Felicia upptäckte jag att hon var enormt svullen på ganachen. På ena sidan hade hon lixom en bula, sen var hon svullen och på andra sidan var hon bara svullen.
Det syntes markant också. Vet inte vad hon gjort, och hon ätit något i hagen, eller blivit stucken av någon hon inte tål? Jag tog tempen och hon hade iallafall ingen feber.
-
Hoppas hon är bättre i morgon! Då ska jag rida henne för första gången på länge (enligt mig iallafall)! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback