Bubbelponny i skogen ! :)

Eftermiddagen har spenderats med Angelica!
Först spelade vi tennis en stund, men vi gav upp och gick hem till henne och åt piggelin.
Sen cyklade vi ut till stallet. Det är förresten sjukt varmt ute!
-
Felicia var förstås svettig när vi kom, så jag spolade henne med varmt vatten så hon kyldes ned.
Vi hjälptes åt att mocka och fixa klart till båda hästarna.
Sen sadlade vi och tog en tur i skogen.
Red på bubbelbettet. Vet inte riktigt hur jag tycker om det bettet. Hon tar ju inte tag i bettet och drar, men hon är fortfarande pigg och studsig.
Om jag rider först blir hon bara spänd och tittig. Om jag rider bakom blir hon pigg.
-
Aja, bara att ta nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback