Barbacka :)

Red barbacka en sväng idag. I "lådan" eller lilla ridhuset som det också kallas.
Felicia var lika mjuk och fin som igår. Jobbade mycket med travarbetet, för när jag rider barbacka får jag mycket bättre sits i traven. Värre är det med galoppen. Och det lustiga är när jag rider med sadel så kan jag inte sitta i traven, men i galoppen. Hoppas ni hängde med där :)
-
Iallafall så tränade jag mycket övergångar, och trav-halt-trav. Sen gjorde jag lite öppna-sluta.
Det är skänkelvikning, öppna, sluta som jag behöver träna på. Igår satt galoppserpentinerna perfekt, så när trav-skolorna sitter, så är det vi uppe i LAP:1 ! :)
Bra att ha ett mål, och det tar lång tid att nå dit, men dit ska jag :D

Kommentarer
Postat av: carolina

Svara gärna på dagens fråga. Får se hur många det blir av varje. "Vilken gren är du inriktad på?" :)

2011-05-04 @ 21:25:39
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback