Stallet & Inventering :)

Skolan var okej. Ska göra matteprovet på Geometri år 8 imorgon :)
Jag har börjat gjort en Kom-Ihåg-Lista nu, så jag vet vad jag ska göra på dagarna.
Nu är nästan hela listan avbockad för dagen ;)
Felicia fick vila idag så jag mockade och gjorde iordning allt. Hon var lite varm på höger bak idag, så nu blir det vila som gäller. Iallafall ta det lugnt.
Sen gick jag till ridskolan, och fixade lite saker. Först gick jag till Kusen-rummet och kollade om något behövs köpas in. Vi ska ha barnkalas på lördag. Sen är det ev. Ponnyridning på gång. Fastnade inne på kontoret en stund också :)
Nu ska jag göra klar resterande på min lista, sen är det film och sängen som gäller ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback