Simply the best!♥

Regional LA:1 idag! Gick super-yber-mega-awsome bra!
Hon brukar ju antingen vara pigg och stark eller loj och trög men idag var hon mittemellan! Gick stadigt i form.
Helt superfin! Hur nöjd som helst!

Framridning: Red fram ute i paddocken. Hon var jättefin och mjuk, flyttade sig lätt åt båda håll. Gjorde ganska mycket ryggningar och det gick bra. Galoppen funkade fint.
-
Tävling: När jag kom in på banan vart hon jätterädd för bordet och domarna.. Och hon är ändå i det ridhuset mest av de hästar som var där. Men hon slappnade av tillslut. Programmet gick bra. Vi gjorde runda volter till skillnad från igår då vi gjorde ovala (a). I den förvända galoppen blev det ett avbrott i båda varven, sen fattade hon fel, eller rätt eller vad man ska säga, galopp. Men det var för att hon inte orkade. När jag tränat på förvänd så har hon blivit lång och ökat, men nu har hon kort samlad galopp och då orkade hon inte hålla förvänd. Men det ska vi träna på. Slutade på 50,58%. Bra för att vara första LA? ;)
-
Och de är som dem säger; vänta några månader så slår jag dem allihopa! :D
Sen ska jag övertala mor och far att jag ska få åka till SM i sommar. Alltså NF-SM! :D
Är jättenöjd med min fiina ponny!♥
På eftermiddagen så satt jag funktionär i 3h. Sammanlagt 10h i streck i stallet :D
Hihi, jag blev intervjuad av lokaltidningen också :)
Bästa ponny♥

Kommentarer
Postat av: Tove - Ponnyryttaren!

Guud, vilken fin ponny du har! :D

2011-03-08 @ 16:18:39
URL: http://mysweetdarling.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Vad fina ni är! Stort grattis! :D Var en svår tävling har jag förstått, hade tänkt åka dit och debutera LA:P1, men skippade det sedan eftersom det krockade med en träning här hemma :)



kram

2011-03-08 @ 22:02:59
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback