Shopping och Knopping :)

Förmiddagen tillbringades i Västerås med shopping. Först på Hööks såklar. Men tränsen jag skulle köpa var slut....
En hel del annat blev det iallafall! Schabrak, lindor, bettskivor, pannband och ett nytt fleeceset! Mer om det sen.
Vi var på en del andra affärer också. Vi köpte en spikmatta, lite kontorsgrejer, kläder o.s.v.
Hittade ett par nya jodpush också. Lite förargligt men jag har storlek 36 på fötterna...
-
På vägen svängde vi förbi ett hus, som vi kanske ska kolla på. Det ska nämligen säljas.. :)
-
I stallet gick det bra. Felicia var jättefin att rida! Red igenom båda programmet som jag ska tävla imorgon.
Sen flätade jag hela manen. När jag stod där och flätade växte en liten idé fram om en grej som kanske kan vara med på sommar eller julavlutningen på ridskolan? Får se. Berättar med någon annan dag :)
-
Här är grejerna jag köpte på hööks. Ny har jag en Marinblå outfit också. De beigea lindorna med blå inslag kan jag ju använda till både mitt ljusblå och mitt beigea schabrak :D

 

Pannband, fast det ser bättre ut i verkligheten!

Bettskivor till bubbelbettet!

Fleecetäcke+Grimma+Grimskaft+Lindor!

Marinblått dressyrschabrak!

Marinblå Lindor!

Jodpush strl 36!

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg! :)

2011-03-26 @ 22:31:13
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback