Lill-lördag :)

Förmiddagen bestod av att lägga pussel, men jaja..
På eftermiddagen så åkte jag ut till stallet. Gjorde i ordning hästen sen fick jag vänta på Pernilla i en evighet^^
Sen red jag ut med Pernilla o Biondie :D Eller vi skritta o trava grusvägen. Felicia var fin, fast väldigt pigg. Idag var hon inte stark utan bara piggelin. Vi körde lita passage på vägen hem vi (:
-
På kvällen sen jag med Angelica. Vi kollade på I rymden finns inga känslor. Det var en mycket bra film och jag rekommenderar den :)
För alla som inte vet det så handlar den om Simon, som har Asperger syndrom. Han bor med sin bror Sam och Sams filckvän i en lägenhet. Simon har ett schema som har följer strikt. När sedan Sams flickvän flyttar och rutinen bryts faller Simons värld samman och han bestämmer sig för att hitta en ny flickvän åt Sam så att allt blir som vanligt.
Jag kan bara säga en sak; Simon är en hejjare på ekvationer :D
Efter filmen så spelade vi The Sims 2. Eller jag spelade och Angelica satt nördad vid Facebook... INTE OKEJ! :D
Det är så lagom roligt om man säger något sen efter 5 min får man, va? sa du något? till svar.. :D
-
Sen har jag ett litet problem. Jag vet inte hur jag ska göra på lördag. Aningen har jag Felicia på dressyrträningen och tar det lugnt. Eller så försöker jag hitta en annan häst att ha med eller hoppar över träningen..
-
I morgon ska jag och mamma åka till Västerås och shoppa lite. Hööks och Glada Hästen I Spiltan!
Ska köpa ett par nya tävlingshandskar och kanske ett par ridbyxor. Ska kolla på ett nytt träns också.
Ååh, det är så mycket jag vill ha just nu. Men jag har inte så mycket pengar. Men ett träns är nog högst upp på prioritets listan.
Tänkte kolla lite på detta tränset :)
Cappamore från Claridge House.
Aachenträns med vitt foder och pullback knäppning.
Vävribbtygel ingår.
399:- på Hööks
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback