Fredagsmys :D

Städa lite på förmiddagen.. Spelade lite sims också. Eller jag spelar inte, jag bygger bara xD
Vid fyra tiden åkte jag ut till stallet. Pappa var och bytta hållare och tråd i hagen då den är dålig.
Jag började med att skritta och trava fram på grusvägen en sväng. Det blåste ganska mycket ute så Felicia vart jättespänd och hård. Sen gick jag in i lilla ridhuset och skulle rida igenom programmet. Men det tog ett tag innan hon vart lite mer avslappnad. Försökte iallafall rida igenom det men då kom Melina in med sin fina lilla ponny så då struntade jag i det. Hon var inte helt lösgjord i slutet heller. Inte för att tala om galoppen. Då tog hon bara bettet och blev hård.
Ska kolla på ett annat bett som jag kan ha vid hoppning och när jag rider ut. Tänkte fråga Astrid i morgon
Juste, det blir Astrid-träning med Felicia i morgon. Men jag ska ta det lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback