Fotoshot och dressyr-pizza

Skolan var okej, hade ett ganska stort engelska prov. Typ 5 sidor med grammatik :)
Åkte direkt till stallet efter skolan. Jag och pappa släppte in hästarna.
-
Sen red jag en sväng. Jobbade på grusvägen. Pappa var snäll och fotade lite.
Felicia var pigg, framåt och fruktansvärt stark, men fin. Ställde och böjde på rakt spår,
och flyttade undan båda skänklar. Flyttade lite sidtvärs på rakt spår också.
-
Efter hästen och så var fixad, kom Pernilla till stallet och fick tag i min kamera..
Nått som aldrig skulle fått hända! I en timme stod hon och tog på kort på allt och alla, mellan himmel och jord!
Fruktansvärt mycket skrattande iallafall :D
Dessa bilder är nu HEMLIGSTÄMPLADE!!!!
-
På kvällen hade vi träff med Dressyrlaget. Vi skulla käka pizza och diskutera saker.
Det var skojsigt, och en bra träff. Åkte hem runt kl 22 :)
Så efter kl 8 - 15 i skolan och direkt 15 - 22 i stallet så är jag ganska trött !
Ni får lite bilder från idag :)

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

riktigt snygg hon är!

2011-03-12 @ 12:22:51
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: jessica

så fina ni är :)

2011-03-12 @ 21:43:41
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback