Fettisdagen! :D

Skolan idag har varit okej. Förutom matten då. Den stinker! Bokstavligt talat...!

Efter skolan satte jag mig och spelade lite gitarr. Letade på en ny låt som jag ska lära mig har jag bestämt.
Kommer nog ta en stund innan den sitter helt, är tvungen att lära mig några nya ackord och då kan jag inte byte mellan dem så bra.

Felicia fick vila idag. Jag mockade och pappa fick borsta. Blev inte så mkt mer i stallet...
Pappa skulle äta pölsa till middag och usch, vad äckligt! Så jag och mamma åt kassler istället.
Sen tog jag disken :D
Nu har jag faktiskt ätit en semla också. Det är ju faktiskt fettisdagen och då ska man ju göra de :D
Gammel bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback