Division III

Skolan slutade kl 11.40! Slutar igentligen 14.50 på fredagar men läraren som vi har de två sista lektionerna var sjuk så inställt. De gillar vi!
När jag kom hem så skottade jag snö, runt hela huset. Duktig jag känner mig. Sen åt jag plättar :D
I stallet var jag bara dräng. Mockade och fixade allt sådant. Mamma red idag. Hon fick ridlektioner i julklapp av Callis. Alla är förbjudna att tillträda ridhuset då.. Så jag har inte sett det än.
Efter det var det möte med dressyrlaget. Vi skulle ta ut laget till omgång 1 och 2. Jag blev såklart reserv till omg. 2 i Wirsbo.. :'(
Nu sitter jag och planerar lite tävlingar till i vår. Ska iallafall köpa nytt tävlingsträns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback