Dålig vecka?

SO-provet gick väl ganska bra. Men jag glömde den förbannade Engelbrekt Engelbrektson!?!!?!?!
Men jag skrev mer än man behövde :)
Svenska novellen går inte heller bra.
-
Felicia hade vilodag i dag. Hon var lite hård och stinn i magen idag. Men inget farligt.
Sen när jag borstade upptäckte jag att hon var jättevarm i vänster bak.
På framsidan, ovanför kronan, vid kotan. Sen bak på senan. Men hon var inte svullen, ingen feber.
Jag tog it och sprang med henne på stallplanen också, men ingen hälta som tur är.
Hon har antagligen vrickat till sig i hagen. Det är väldigt lerigt och halt ute så.
Om hon fortfarande är varm eller något liknande i morgon, blir det ingen träning..
Tävlingen på söndag hoppas jag blir av iallafall.
-
På lördag ska jag åka till Hööks! Blir att köpa nya Jodpush, bettskivor och förhoppningsvis Cappamore tränset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback