DAG 2

Det bästa/sämsta med min häst

Bästa: Det finns mycket som är bäst med Felicia! Hon finns alltid där för en.
Hon älskar att få beröm, när man har gått i mål efter en hoppning och man klappar brukar hon busa. Samma sak på ärevarven! Felicia ställer upp på det mesta man ber henne om, fast hon gör på sitt vis ibland. Tack vare henne är jag en mycket bättre ryttare.
Hon är speciell♥
-
Sämsta: Det sämsta är väl att hon är sur i stallet när det är mycket människor och spring. Hon brukar då bitas.
Även i ridhus om andra hästar kommer för nära, kan hon sparkas.
En sak är att när man tömkör, så jobbar hon superfint i början, men efter ett tag brukar hon tröttna och sp fort man tar i yttertömmen (när man ska svänga ut från volt, eller flytta sidtvärs), så stannar hon, vänder sig, backar, reser sig etc.

Kommentarer
Postat av: h0veronika

aw !

2011-03-17 @ 15:47:05
URL: http://h0veronika.blogg.no
Postat av: sara

fin sista bild ;D

2011-03-17 @ 15:57:36
Postat av: Hannah

Hej Alexandra! Jag tror att din ponny kanske är min ponnys ena bäbis :) hihi

2011-03-29 @ 22:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback