DAG 1

Presentera mig och min häst


Jag heter Alexandra och är 13år. Jag bor i Köping och har ridit hela mitt liv. Började på shettisen Kidden, som är min fasters. Hon är utbildat ridlärare och det är hon som lärt mig att rida. Sedan dess har jag ridit många olika hästar.
Min första egna hette Philippa och var världens snällaste, men vi fick ta bort henne -08... :'(
Sedan dess har jag haft Felicia. Jag rider för Köpings RK och tävlar mest dressyr, upp till regional LA.
På KRK är och också ordförande i ungdomssektionen KUSEN :D
-
Min ponny heter Felicia Minette, kallas Fisen. Hon är en New Forest född 1998 e: Strätes Karbino u: Jess Minette ue: Belésar. Jag har haft henne i 2,5 år nu. När jag fick henne hade hon mest gått i skogen, och var tjock.
Som ung var Felicia westernhäst så de kan hon också, man måste bara damma av de lite.
Vi tävlar mest dressyr. Vi har tävlat 80cm hoppning, och kaprilli. Har även tränat lite fälttävlan.
Hon är en väldigt bestämd dam med mycket egen vilja. Fisen är väldigt stark och älskar att vara ute och galoppera.
Jag älskar henne över allt annat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback