Barbacka i solskenet!

Lämnade in Novellen som vi skriver på svenskan idag. Alla skriver om sådana starka saker som mord, mentalsjukhus. Men jag skriver om Farbror Stig. Det är inspirerat från en av Galenskaparnas låtar :)
I staller kände jag igenom hela hästen, men hittade inga varma ben idag som tur var!
Provade täcket, lindorna och grimman. Sen blev det en barbacka tur i paddocken.
Jag började med och testa lite western. Felicia är ju westernhäst i grunden. Svängde lite med en hands fattning och då ska de ju lyssna på att man lägger tygeln mot halsen och flyttar över tyngden lite grann.
De funkade bra.
Sen blev det lite dressyr. Pappa tog lite bilder. Jag avslutade med att göra markövningen :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Söt häst! :)

2011-03-30 @ 20:34:33
URL: http://crazym.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback