Troende ?

Godmorgon såhär på eftermiddagen!
På förmiddagen var jag och Pappa och hämtade båten, sen åkte vi hem till farmor och farfar och tvättade den.
Snart är de dags för årets premiär på sjön =D
-
Angelica konfirmerade sig idag så vi var i Kyrkan och kollade. Mycket kyrka sista tiden, skolavslutning, dop, konfirmation. Nu är man nästan religös?
Efter de så åkte vi ut till stallet och tog hand om Felicia. Hon fick vila idag. Jag får bara rida henne 2 dagar i rad, sen måste jag göra någonting från marken, longering, tömkörning etc.
-
Jag måste få mer motivation att rida. Nu är de ju inga tävlingar på G, så har ingenting att sikta mot. Nu underhållsrider jag mest. Ska träna för Astrid någon gång under sommaren, men vet inte när.
Måste iallafall försöka hitta på roliga övningar. Men de är inte så kul när man är själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback