Tävlingsterminen :D

Denna tävlingstermin har varit toppen för mig!
Startade någon LD CR hoppning, felfritt såklart, annars bara dressyr.
Från klubb LC till regional LA :D
-
Jag och Felicia är grymma :D
En rosett med hem från varje tävling! Utom LA debuten, men det gick awsome ändå!
Vi var med i lokaltidningen för framgångar inom dressyren.
Vi vann hela Seriedressyr med fyra deltävlingar! Två rosetter och en statyett med hem från den finalen.
Nu när låsningen släppa kan det bara bli bättre! Nästa tävling är om en vecka :)
Felicia levererar säkert igen :D
Min underbara ponni♥
Du och jag Felicia Minette♥

Kommentarer
Postat av: Katrine

Åhh så fina ni är!! :D

2011-06-16 @ 17:55:16
URL: http://ponnyprinzarna.blogg.se/
Postat av: Felicia Johansson

Åhhhhhhhhhh! Så söta ni är tillsammans P.s Fina bilder.

2011-07-25 @ 21:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback