Taggad till 1000 :D

Imorgon är det tävling i Fagersta för er som missat de. Jag rider LB:1, och det är även div 3 finalen!
Vårat lag ligger 3:a just nu, och vi hoppas på en 2:a placering :D
Nästan allting är packat och fixat nu. Fick lite psykbryt när klockan var 21 och jag de gjort fyra flätor..
Ingenting annat var fixat. Men med hjälp av världens bästa mor och far löste det sig, TACK :D
-
Bästa laget hade träning ikväll. Felicia gick super, något stark men ändå lösgjord.
Jag kunde ha ridit betydligt bättre dock.. Jag var superstressad. Jag red med fyra flätor och resten av manen i tofsar då jag började knoppa innan träningen.
Dagens pass var mycket individuellt. Tävling imorgon och då ville vi inte ha hästarna trötta, bara lösgjorde.
-
Efter jobbet idag, fixade jag och Matilda lite till på söndag. Nyfikna ? :D
Klockan står på 05.30 i morgon bitti. Natti Natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback