Sista dagen avklarad :(

Nu har jag jobbar sista dagen på mitt underbara sommarjobb :(
Fast idag har vi bara chillat. Jag och Matilda hade lite spök-bekymmer med hennes hus. fyfan, de var äckligt!
Sen cyklade vi till jobbet i ösregn. Där började vi dagen med ett parti kortspel.
Sen städade vi i 20min. Sen spelade vi lite kort, efter de skulle våran grupp gå till Klingas och fika.
En hallongris fick de bli. Bååten bjussade :D
Lunchen var helt OK på Hotell Scheele idag också.
Efter maten spelade vi kort i 1 timme. Klockan två skulle vi gå till KB-hallen och kolla på när cirkusskolan uppträdde.
Slutede 14.30.
-
Måste bara berätta om min och Matildas SJUKA humor! Vi började flippa ur efter maten på Scheele.
När vi skulle cykla hem gick de inte att fälla upp mitt stöd på cykeln, de asgarvade vi åt av någon anledning?
Haha, sen när hon skulle ringa sin pappa, tyckte jag hon svarade; Hej Papper! Asrgav igen!
20 meter efter de, cyklade jag in i en lyckstolpe. *Asgarv!
Sen började Matilda hicka, så de lät som att hon var full, då började vi asgarva åt de!
Alla vattenpölar i hela staden cyklade vi igenom av någon anledning ?
Matilda höll på att köra på en fågel, för 3:e gången på två dar!
När vi kommit tillbaka till Bååten och satt utanför, så började jag låtsas hicka mitt i meningarna (som när man är full),
och de tyckte Cajsa och Mathilda var ku, så då asgarvade dom :D
På cirkusuppvisnignen sen, satt jag och Matilda och garvade åt diverse saker där, sen gick mitt stöd inte att fälla upp, så de asgarvade vi åt igen :D
Konstig humor ?! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback