Shopping @ Tuna Park :)

Hela eftermiddagen har jag och mor varit på Tuna Park och shoppat loss.
Lite nya sommarkläder och sånt :)
Köpte lite nya shorts, linnen och skor.
Hahahahah! Vi såg en gubbe som jag faktiskt måste berätta om.
Han var ganska gammal, inte gråhårig, men runt 50 iallafall. Halvlångt hår.
Stoooor tjock mage. En blå vanlig t-shirt. Sen hade han tight!!!!!
Hahahaah, sjukt roligt såg de ut! Ljusgråa tight som gick till precis ovanför knäna.
OMG!
-
Vi fick stå hur länge som helst för att få köpa lite fika att pigga upp och med..
När vi skulle åka hem sen var både jag och mamma extremt trötta och flamsiga ?
Jag lyckas ramla ned för en trottoarkant och vricka till foten! Bra jobbat!
Fy vad vi garva. Sen mitt i allt de, så körde vi vilse på parkeringen!
-
Pappa skulle fixa Felicia så allt var klart. Men nehe ?, då hade han inte gjort det. Så jag och mamma fick åka direkt från Eskilstuna till stallet och mocka och fixa allt.
Kvällsmaten blev serverad halv nio på kvällen...
Nu blir det Nittileaks och en marabou med ny smak.
Marabou Caribbiean! Vad tror ni? Limited Edition, så jag smakar nu och ser hur god den är !
Omdöme imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback