Riddarträning :D

Jobbet var grymt idag. Vi hade ett enormt tempo uppe och på 1,5h gjorde vi 7 rulltårtor och ett 40tal schackrutor :)
Lunchen på hotell Scheele var supergod, och eftermiddagen var chill. Jag ägde ut Matilda på hockeyspel! :D
-
Direkt efter jobbet cyklade jag till stallet. I spöregn...
Plockade in pållen iallafall och torkade henne. Sen hade vi riddarträning.
Jag, Helene, Matilda, Michelle och Emma. Vi började med att plocka lite ringar på lans.
Felicia skötte sig förvånandsvärt bra. Taggade inte upp alldeles för mycket :)
Sen plocka upp en kon från (nästan) marken :)
Den sista grenen kunde vi inte träna på då vi inte hade utrustning. Men vi filade lite på det vi hade och sedan gav vi oss för dagen.
-
Jag och Matilda har VÄRSTA idéen till våran utstyrsel. Fast vad det är får ni se på söndag :D
Alla, kom och kolla!
Hästens dag på Köpings Ridklubb, kl 12.
Då ska vi ha riddarspel och Ride & Bike bl.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback