Resultat!

I lördags var jag i Fagersta för dem om missat de.
Finalen i div 3, LB:1.
-
Vi åkte till stallet vid 7tiden och knoppade, packade bilen och gjorde allting klart.
Sen rullade vi mot fagersta för att hinna kolla på alla i laget.
Först ut var Johanna och Chantilly Lace. Sen var det Matilda och Cassijus, Lovisa och Mac-coy.
Det gick superbra för allihoppa.
-
Framridningen gick superbra och hon kändes jättefin, supermjuk osv.
Jag skulle starta 13.49, och banan var helt kass.. Vattendränkt, tung, mjuk..
De hade ingen visselpipa som startsignal, utan dem tutate med bilen de satt i och jag garvade ihjäl mig!
Felicia preseterade väl iallafall, och jag är supernöjd med henne.
-
Dock ska jag klaga lite på domaren! Jag slutade på 54,828%
Inte ett ända positivt på hela protokollet! Inte ens "fin ponny" där nere..
Man ska ha lite positivt eller? Felicia gick faktiskt bra! Bilder och film kommer upp senare så får ni se.
-
Johannas mamma hade pratat med ett annat lag, och de var lika missnöjda. Så de funderar på att prata med Ridsportförbundet om att man måste ge positiva saker också, speciellt eftersom det är barn och ungdomar som rider! Annars kommer ingen vilja fortsätta med dressyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback